Guru besar dipukul istri buat laporan polis, rakaman CCTV sebagai bahan bukti.

Guru besar dipukul istri buat laporan polis, rakaman CCTV sebagai bahan bukti "Saya tak mahu pukul atau

 'naik tangan' ke atas istri saya sebab saya seorang guru besar, sebagai guru saya tidak mahu mengasari

 kaum wanita. Biarlah undang-undang yang mengambil tindakan ke atas dia" katanya Seorang guru besar

 melaporkan kepada pihak polis bahawa dirinya sudah tidak tahan sering dipukul istrinya di rumah. Lelaki itu

 mengadu bahawa istrinya sering memukulnya menggunakan objek seperti periuk, batang besi dan kayu

 kriket. Serangan itu bukan sahaja memberi kesan kepada fizikal tetapi mental juga katanya. Di dalam

 kandungan rakaman CCTV yang dipasang dalam rumahnya memaparkan tindakan istri mangsa menyerang

 mangsa menggunakan kayu kriket dan memukulnya berkali-kali sambil disaksikan oleh anak lelaki mereka.

bernikah dan pada awalnya hubungan mereka baik dan bahagia

 sebelum insiden serangan itu berlaku. Mangsa juga menegaskan bahawa dia sesekali tidak akan pernah

 membalas serangan itu dengan memukul istrinya demi menjaga nama baik profession mangsa sebagai

 guru besar.  "Saya tidak akan pernah memukul atau 'naik tangan' ke atas istri saya sebab saya seorang

 guru besar, sebagai guru saya tidak mahu mengasari kaum wanita. Biarlah undang-undang yang

 mengambil tindakan ke atas istri saya" katanya Walaubagaimanapun punca kejadian tidak didedahkan

 kepada umum. -Agensi INDIA. 
LihatTutupKomentar